Κυριακή 24 Φεβρουαρίου 2008

ΠΑΟΚ

104 σχόλια:

NOVITO είπε...

ΕΙΜΑΙ ΠΑΟΚ , ΠΟΥΛΑΩ ΤΡΕΛΑ
ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΑΛΛΗ ΣΑΡΔΕΛΑ

NOVITO είπε...

ΒΑΡΙΑ ΒΑΡΙΑ ΤΟΥ ΠΑΟΚ Η ΦΑΝΕΛΑ
ΟΠΟΙΟΣ ΔΕ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΕΙ ΣΤΑ ΜΠΟΥΡΔΕΛΑ

NOVITO είπε...

ΠΑΟΚ ΜΕ ΧΟΡΤΟ
ΣΕ ΒΛΕΠΩ ΣΑ ΤΗ ΠΟΡΤΟ
ΠΑΟΚ ΜΕ ΚΟΚΑ
ΣΕ ΒΛΕΠΩ ΣΑ ΤΗ ΜΠΟΚΑ
ΠΑΟΚ ΜΕ ΑΣΠΡΗ
ΣΕ ΒΛΕΠΩ ΣΑ ΤΗ ΤΣΕΛΣΙ
ΠΑΕΙ ΔΕ ΠΑΕΙ
Ο ΠΑΟΚ ΣΑΣ ΓΑΜΑΕΙ

NOVITO είπε...

ΔΕ ΞΕΡΕΤΕ ΣΟΥΒΛΑΚΙΑ ΝΑ ΠΟΥΛΑΤΕ
ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΜΠΟΥΓΑΤΣΑ ΜΕ ΤΥΡΙ
ΔΕ ΞΕΡΕΤΕ ΣΕ ΛΕΩ ΝΑ ΜΙΛΑΤΕ
ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΑΜΑΣ ΤΟ ΜΟΥΝΙ

NOVITO είπε...

ΠΑΟΚ ΕΔΩ , ΠΑΟΚ ΕΚΕΙ
ΠΑΟΚ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΜΙΑ ΖΩΗ
ΚΑΙ ΟΣΟ ΖΩ
ΘΑ Σ ΑΓΑΠΩ
ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΚΕΦΑΛΟ ΑΕΤΟ
ΚΑΙ ΤΟΝ ΤΡΕΛΟ ΣΟΥ ΤΟ ΛΑΟ

ΠΑΟΚ ΕΔΩ , ΠΑΟΚ ΕΚΕΙ
ΕΙΝΑΙ ΠΟΥΤΑΝΑ Η ΖΩΗ
ΠΑΟΚ ΕΣΥ ΝΑ ΠΑΣ ΚΑΛΑ
ΚΑΙ ΟΛΑ Τ ΑΛΛΑ ΓΑΜΑ ΤΑ
ΜΕ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ

NOVITO είπε...

ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΟΣΕΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΧΡΟΝΙΑ
ΜΕΣ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΣΤΕΛΝΑΜΕ ΒΑΓΟΝΙΑ
ΜΕ ΠΑΟΚΤΣΗΔΕΣ ΤΡΕΛΟΚΟΜΕΙΑ
ΚΑΙ ΑΘΗΝΑΙΟΥΣ ΣΤΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ
ΜΕΓΑΛΕ ΠΑΟΚ Η ΔΥΝΑΜΗ ΣΟΥ
ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΟΠΑΔΟΙ ΣΟΥ
ΚΙ Η ΤΟΥΜΠΑ ΠΑΛΙ ΘΑ ΝΑΙ ΚΑΖΑΝΙ
ΓΑΜΩ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΣΑΛΙΜΑΝΙ

NOVITO είπε...

ΣΤΑ ΑΡΧΙΔΙΑ ΜΟΥ ΤΟΝ ΓΡΑΦΩ ΤΟΝ ΑΡΟΥΛΗ
ΣΤΑ ΑΡΧΙΔΙΑ ΜΟΥ ΚΙ Η ΚΙΤΡΙΝΗ ΦΥΛΗ
ΕΜΕΙΣ ΠΟΤΕ ΔΕ ΠΕΣΑΜΕ ΜΑΛΑΚΕΣ
ΕΚΕΙ ΣΤΗΝ Β' ΕΘΝΙΚΗ

NOVITO είπε...

ΘΡYΨAΛA TA TZAMIA
ΣTON HΛEKTΡIKO
TA AIMATA ΠOTAMIA
ΣT' ΑΡXIΔIΑ MOΥ EΓΩ
TO MONO ΠOΥ ΘYMAMAI
AΠO ΠAIΔI MIKΡO
ΣT' ΑΡXIΔIΑ MOΥ NA
ΓΡAΦΩ
TON OΛYMΠIAKO

OΛYMΠI- OΛYMΠI-
OΛYMΠIAKE
OMAΔA OMAΔAΡA ΣAΣ
ΓΑMΩ TON ΠEIΡAIA ΣΑΣ
KAI TO MΟΥNI THΣ
MANAΣ ΣΑΣ

NOVITO είπε...

O ΠIO KAΛOΣ
O ΠΑΟΚΤΣΗΣ
EXEI ΣKOTΩΣEI ΓAΥΡO
KAI ΣTH ZΩH TOΥ EXEI
ΠIEI
ENA KAΡABI MAΥΡO
O ΠIO KAΛOΣ
O AΡΕIANOΣ
EXEI ΣKOTΩΣEI KOTA
KAI MOΛIΣ BΛEΠEI
ΠAOKTΣH
TOΥ ΔINEI MIA KAΠOTA

NOVITO είπε...

ΓΑΜΙΕΤΑΙ Ο ΘΡΥΛΟΣ ΚΙ Ο ΠΕΙΡΑΙΑΣ
ΠΑΟΚ ΟΛΕ ΟΛΕ
ΚΙ Ο ΚΟΚΚΑΛΗΣ Ο ΠΟΥΣΤΑΡΑΣ
ΠΑΟΚ ΟΛΕ ΟΛΕ
ΚΑΙ Η ΠΟΥΤΑΝΑ Ο ΞΑΝΘΟΣ
ΠΑΟΚ ΟΛΕ ΟΛΕ
ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΟΥΤΑΝΑΣ ΓΙΟΣ
ΠΑΟΚ ΟΛΕ ΟΛΕ
ΚΑΙ Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΤΟΥ Η ΣΤΕΙΡΑ
ΠΑΟΚ ΟΛΕ ΟΛΕ
ΒΡΕ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ Η ΚΑΚΟΜΟΙΡΑ
ΠΑΟΚ ΟΛΕ ΟΛΕ
ΠΟΥ ΤΗ ΓΑΜΑΕΙ Ο ΡΕΤΖΙΑΣ
ΠΑΟΚ ΟΛΕ ΟΛΕ
ΚΙ Ο ΤΣΕΚΟΣ Ο ΑΛΗΤΑΡΑΣ
ΠΑΟΚ ΟΛΕ ΟΛΕ

NOVITO είπε...

ΓAMIETAI O ΛAOΣ TOΥ
AΡH
ΠAOK OΛE OΛE
ΠANTA ΘA ΓΛYΦEI TO
ΠΑΠΑΡΙ
ΠAOK OΛE OΛE
KAI H ΠOYTANA O
ΦAΛAKΡOΣ
ΠAOK OΛE OΛE
ΠOY ONOMAZETAI
ΦΟΙΡΟΣ
ΠAOK OΛE OΛE
MAZI M AYTOYΣ KI O
XOΡHΓOΣ
ΠAOK OΛE OΛE
ΠOY EINAI KAI
ΠOYTANAΣ ΓΙΟΣ
ΠAOK OΛE OΛE
KAI H ΓYNAIKA TOΥ H
ΣTEIΡA
ΠAOK OΛE OΛE
ΒΡE TI NA KANEI H
KAKOMOIΡA
ΠAOK OΛE OΛE
ΠOY THN ΓAMAEI O
ΨΩΛΑΡΑΣ
ΠAOK OΛE OΛE
O NAGBE O ΑΛΗΤΑΡΑΣ
ΠAOK OΛE OΛE

NOVITO είπε...

MANA ΓIATI ME
ΓENNHΣEΣ
KAI ME EKANEΣ
ΣKOΥΛHKI
NA ΠAIZΩ MEΣ'TA
TΡIKAΛA
KAI NA ME TΡΩNΕ OI
ΛYKOI

NOVITO είπε...

MONAXO ΓANΔH KAI
IΣΠANIA
TΩΡA AΡXIZEI H TOURNE
ΣTHN EΠAΡXIA
ΣTHN MHXANIΩNA KAI
ΣTH ΛAMIA
OI OΠAΔOI ΣOΥ ΘA
ΓΡAΨOΥN IΣTOΡIA
MEΣ' THN KAΡΔITΣA KAI
ΣTA NTAMAΡIA
HΡΘ' O KAIΡOΣ ΓIA NA
ΓΛYΨETE ΠAΠAΡIA
K' OI ΠAOKTΣHΔEΣ ΘA
TΡAΓOΥΔANE
KAI TA ΣKOΥΛΗKIA ΘA
ΠAΡAMIΛANE
ΠΑΟΚ ΟΛΕΟ ΠΑΟΚ ΟΛΕΟ
TON OΔHΓO ΘA TON
ΘYMAMAI KAI ΘA ΛEΩ
EKEI ΣTH B KATHΓOΡIA
ΓAMIETAI O AΡHΣ KAI H
XOΡHΓIA

NOVITO είπε...

ΤΙ ΚΙ ΑΝ ΠΟΝΑΕΙ ΡΕ ΠΑΟΚ ΤΟ ΜΥΑΛΟ....
ΤΙ ΚΙ ΑΝ ΑΡΡΩΣΤΑΙΝΩ ΤΗΝ ΚΑΘΕ ΚΥΡΙΑΚΗ....
ΕΓΩ ΣΟΥ ΔΙΝΩ ΟΡΚΟ ΙΕΡΟ...
ΜΟΝΟ ΠΟΤΕ ΣΟΥ ΔΕΝ ΘΑ Σ ΑΦΗΣΩ ΕΓΩ....
ΕΣΥ 'ΣΑΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ,ΕΣΥ ΚΑΙ Η ΑΡΧΗ...
ΜΟΝΑΧΑ ΕΣΥ ΜΟΥ ΔΙΝΕΙΣ....ΝΟΗΜΑ ΣΤΗ ΖΩΗ....
ΚΑΙ ΟΣΟ ΖΩΩΩ,ΕΓΩ ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΩ....
ΝΑ ΣΕ ΔΩ ΕΚΕΙΙΙΙΙ,ΞΑΝΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗ...

NOVITO είπε...

ΠΑΟΚΑΡΑ ΕΙΜΑΙ ΧΑΛΙΑ
ΒΛΕΠΩ ΕΝΕΑ ΑΕΤΟ ΜΕ 8 ΚΕΦΑΛΙΑ
ΠΟΥ ΤΑ ΒΛΕΠΩ ΤΑ ΑΛΛΑ 6
ΠΑΟΚΑΡΑ ΕΙΜΑΙ ΧΑΛΙΑ ΤΑ ΧΩ ΠΑΙΞΕΙ

NOVITO είπε...

Πέρασαν μήνες, πέρασαν χρόνια, όμως μυαλό δε βάλαμε ακόμα...
Μη σε φοβίζει και μη σε νοιάζει, υπάρχει ο ΠΑΟΚ που τη ζωή μου αλλάζει...
Δεν είμαι μάγκας, είμαι αλλάνι, στα 12 μου ήπια και ντουμάνι... στα 13 στη Καλογρέζα, στο λεωφορείο δοκίμασα και πρέζα...
Στη Φιλαδέλφεια ήμουνα λιώμα, στο Χαριλάου έπεσα σε κόμα και από τότε ότι κι αν γίνει, για μένα φταίει η πουτάνα η ηρωίνη.
ΠΑΟΚ ολέο, ΠΑΟΚ ολέο μακάρι να ξέρα τι πίνω και τι λέω... ΠΑΟΚ ολέο, ΠΑΟΚ ολέο, ΠΑΟΚ ολέο μες την πουτάνα την Αθήνα θα το λέω... !!!

NOVITO είπε...

ΕΙΣΑΙ ΘΡΗΣΚΕΙΑ, ΕΙΣΑΙ ΜΑΓΕΙΑ
ΜΕΣ ΤΟ ΚΟΡΜΙ ΜΟΥ, ΜΙΑ ΟΥΣΙΑ
ΕΙΣΑΙ ΑΡΡΩΣΤΙΑ ΜΕΣ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΟΥ
ΚΑΙ ΨΑΧΝΩ ΠΑΛΙ ΤΟ ΦΑΡΜΑΚΟ ΜΟΥ.
ΠΡΟΣΚΥΝΩ - ΠΡΟΣΚΥΝΩ
ΠΡΟΣΚΥΝΩ ΤΟΝ ΘΕΟ
ΠΡΟΣΚΥΝΩ – ΠΡΟΣΚΥΝΩ
ΤΟΝ ΔΙΚΕΦΑΛΟ ΑΕΤΟ !

NOVITO είπε...

ΟΕΟ ΟΕΟ ΟΕΟ ΠΑΟΚ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΜΟΝΟ ΖΩ ΚΑΙ ΑΝΑΠΝΕΩ…
ΠΑΟΚ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΣΟ Σ’ ΑΓΑΠΑΩ…
ΣΕ ΛΥΠΕΣ ΚΑΙ ΧΑΡΕΣ Σ’ ΑΚΟΛΟΥΘΑΩ…
ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΠΑΟΚ ΘΑ ΠΕΘΑΝΩ…
ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΨΗΛΑ ΠΟΥΤΑΝΑ ΘΑ ΤΑ ΚΑΝΩ… !

NOVITO είπε...

ΠΡΟΣΚΥΝΩ ΠΡΟΣΚΥΝΩ ΠΡΟΣΚΥΝΩ ΤΟ ΘΕΟ
ΠΡΟΣΚΥΝΩ ΠΡΟΣΚΥΝΩ ΤΟ ΔΙΚΕΦΑΛΟ ΑΕΤΟ
ΕΙΣΑΙ ΘΡΗΣΚΕΙΑ, ΕΙΣΑΙ ΜΑΓΕΙΑ, ΜΕΣ ΣΤΟ ΚΟΡΜΙ ΜΟΥ,
ΜΙΑ ΟΥΣΙΑ! ΕΙΣΑΙ ΑΡΡΩΣΤΙΑ ΜΕΣ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΟΥ, ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΨΑΧΝΩ ΤΟ ΦΑΡΜΑΚΟ ΜΟΥ!!!
ΠΡΟΣΚΥΝΩ ΠΡΟΣΚΥΝΩ ΠΡΟΣΚΥΝΩ ΤΟ ΘΕΟ
ΠΡΟΣΚΥΝΩ ΠΡΟΣΚΥΝΩ ΤΟ ΔΙΚΕΦΑΛΟ ΑΕΤΟ
ΕΙΣΑΙ ΘΡΗΣΚΕΙΑ, ΕΙΣΑΙ ΜΑΓΕΙΑ, ΜΕΣ ΣΤΟ ΚΟΡΜΙ ΜΟΥ,
ΜΙΑ ΟΥΣΙΑ! ΕΙΣΑΙ ΑΡΡΩΣΤΙΑ ΜΕΣ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΟΥ, ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΨΑΧΝΩ ΤΟ ΦΑΡΜΑΚΟ ΜΟΥ!!!
ΠΑΟΚ ΟΛΕ ΠΑΟΚ ΟΛΕ ΠΑΟΚ ΟΛΕ ΟΛΕ ΟΛΕ ΠΑΟΚ ΟΛΕ ΠΑΟΚ ΟΛΕ ΠΑΟΚ ΟΛΕ ΟΛΕ ΟΛΕ!!!!!!
ΡΕ ΠΑΟΚΑΡΑ, ΕΧΩ ΧΑΖΕΨΕΙ, ΠΑΛΙ ΜΕ ΣΕΝΑ, ΠΟΥ ΕΧΩ ΜΠΛΕΞΕΙ!!! ΟΠΟΥ ΚΙ ΑΝ ΠΑΙΖΕΙΣ Σ’ΑΚΟΛΟΥΘΑΩ, ΝΙΚΗΣΕΙΣ-ΧΑΣΕΙΣ, ΘΑ ΤΡΑΓΟΥΔΑΩ!!!
ΠΑΟΚ ΟΛΕ ΠΑΟΚ ΟΛΕ ΠΑΟΚ ΟΛΕ ΟΛΕ ΟΛΕ ΠΑΟΚ ΟΛΕ ΠΑΟΚ ΟΛΕ ΠΑΟΚ ΟΛΕ ΟΛΕ ΟΛΕ!!!!!!

NOVITO είπε...

ΛΕΝΕ ΠΩΣ ΕΙΣΑΙ ΜΙΑ ΟΥΤΟΠΙΑ ΚΑΙ ΟΛΟ ΜΕ ΨΑΧΝΕΙ Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΟΤΙ ΚΙ ΑΝ ΛΕΝΕ ΔΕΝ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΤΙ ΕΙΣΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ!!!!!!!ΑΛΕΟ ΑΛΕΟ ΑΛΕΟ ΑΛΕΟ ΑΛΕΟ ΑΛΕΟ ΑΛΕΟ ΑΛΕΟ..........

NOVITO είπε...

ΒΡΕ ΜΠΙΝ ΛΑΝΤΕΝ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ
ΠΟΥ ΔΕ ΞΕΡΩ ΝΑ ΟΔΗΓΩ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟ
ΣΤΟΝ ΠΕΡΑΙΑ ΝΑ ΤΟ ΡΙΞΩ
ΤΑ ΜΟΥΝΑΚΙΑ ΤΗΣ 7 ΝΑ ΤΑ ΓΑΜΗΣΩ

NOVITO είπε...

ΟΟΟ ΠΑΟΚΑΡΑ.. ΕΙΧΑ ΔΕΝΤΡΑ ΣΤΑ ΖΩΝΙΑΝΑ
ΗΡΘΑΝΕ ΟΙ ΜΠΑΤΣΟΙ ΚΑΙ ΤΑ ΠΗΡΑΝΕ ΚΙ ΑΥΤΑ
ΜΑ ΣΑ ΚΑΙ ΤΗ ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΤΗ ΜΑΣΤΟΥΡΑ, ΠΟΥΘΕΝΑ !!!

NOVITO είπε...

Σε γνωρίζω απ' τη φανέλα την ασπρόμαυρη στολή σ' αγαπώ με τόσο τρέλα όσο τίποτα στη γη σ' όποιο γήπεδο κι αν παίζεις πάντα θα σ' ακολουθώ μια ζωή θα το φωνάζω ΠΑΟΚΑΡΑ σ' αγαπώ.

Unknown είπε...

ΕΙΜΑΙ ΠΑΟΚ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟ
ΔΙΩΞΕ ΚΑΙ ΔΙΩΞΕ ΚΑΙ
ΤΟΝ ΠΟΡΤΟΓΑΛΛΟ

palalos είπε...

TOYΜΠΑ - ΙΡΑΝ - ΚΑΜΠΟΤΖΗ - ΒΙΕΤΝΑΜ !

NOVITO είπε...

ΠΑΟΚ Σ΄ΑΓΑΠΩ ΠΑΟΚ ΚΙ ΟΤΙ ΝΑ΄ΝΑΙ ΠΑΟΚ ΜΠΡΟΣ ΣΤΗΝ ΤΡΕΛΛΑ ΜΟΥ ΚΑΜΗΛΕΣ ΠΡΟΣΚΥΝΑΝΕ

NOVITO είπε...

Άγιος Βασίλης ΠΑΟΚτσής
αλήτης είναι και μπεκρής
πίνει και ένα κιλό χασίσι
και το γα και το γαύρο θα γαμήσει

NOVITO είπε...

ΣΑΝΤΟΣ ΓΕΡΑ
ΚΑΙ ΟΝΕΙΡΑ ΓΛΥΚΑ

NOVITO είπε...

ΠΑΟΚ Σ ΑΓΑΠΩ
ΠΑΟΚ ΕΙΣΑΙ Ο ΕΝΑΣ
ΤΡΕΛΑ ΣΤΟΝ ΤΡΕΛΟΓΙΑΤΡΟ ΔΕ ΠΟΥΛΗΣΕ ΚΑΝΕΝΑΣ

NOVITO είπε...

OEO OEO OEO TA ΚΑΛΑΜΑΚΙΑ ΔΕΝ ΤΡΩΓΟΝΤΑΙ ΣΑΣ ΛΕΩ !
ΚΑΙ ΒΑΛΤΕ ΚΑΛΑ ΜΕΣ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΑΣ , ΜΙΑ ΜΠΟΥΓΑΤΣΑ ΘΑ 'ΝΑΙ ΤΟ ΠΡΩΙΝΟ ΣΑΣ

NOVITO είπε...

ΠΟΥΤΑΝΑ ΑΘΗΝΑ
ΤΕΛΕΙΩΣΕ Η ΡΕΤΣΙΝΑ
ΑΘΗΝΑ ΓΑΜΙΟΛΑ
ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ Η ΚΟΚΑ ΚΟΛΑ

NOVITO είπε...

ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΛΑΝΙΑ
ΚΑΙ ΧΟΥΜΕ ΤΟΝ ΠΑΟΚ ΓΙΑ ΘΡΗΣΚΕΙΑ
ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΤΡΟΜΑΖΕΙ Η ΠΟΥΤΑΝΑ Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ
ΤΙ ΤΑ ΘΕΣ ΤΙ ΤΑ ΘΕΣ
ΟΛΟΙ ΟΙ ΜΠΑΤΣΟΙ ΝΑΙ ΑΔΕΡΦΕΣ

NOVITO είπε...

ΠΑΟΚ ΞΕΡΩ ΓΩ ΞΕΡΩ ΓΩ ΕΝΤΑΞΕΙ ΤΟ ΝΑ ΜΑΤΙ ΝΑ ΜΟΥ ΒΓΕΙ ΚΑΙ Τ ΑΛΛΟ ΝΑ ΠΕΤΑΞΕΙ

NOVITO είπε...

ΟεΟ ΟεΟ ΟεΟ.Το καλαμάκι ρε δε τρώγεται ΣΕ λέω.Κρέμα μπουγά-τσα είναι το φαγητό σου.Και λεμονί-τα τ'αναψυκτικό σου.Κι όταν θα θες,να δροσιστείς λιγάκι.Πιες τον φραπέ,μ'ένα ΣΠΑΣΤΟ ΣΟΥΒΛΑΚΙ

NOVITO είπε...

Ειναι τρελος και εχει στη φανελα Δικεφαλο και νουμερο οκτω Κι οταν η μπαλα στηνεται στο φαουλ Αυτος την στελνει στο πλεκτο Ειναι τρελος και εχει στη φανελα Δικεφαλο και νουμερο εννια Κι οταν ο Ζησης εχει σηκωμαρες Αυτος γαμαει τ'αριανα

NOVITO είπε...

Αρχή που ήρθε ο Χρίστος, παοκτσής ήταν κι'αυτός, στη γη να περπατήσει και τον Αρη να γαμήσει

NOVITO είπε...

Ειστε όλοι σας ρουφιάνοι,στο σπριντ κανένας δεν σας φτάνει
πιο γρήγορα,πιο γρήγορα,πιο γρήγοραααα

Και στις γειτονιες σας παμε,και τις μανες σας γαμαμε.
ΔΥΝΑΤΑ ,ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΑ ,ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΑ.....

Ειστε αρχοντες των σπρέι,βρομοσκουληκα εβραιοι,
οπου σας δω,σας κυνηγω,σας κυνηγω....

Και στις γειτονιες σας παμε,και τις μανες σας γαμαμε.
ΔΥΝΑΤΑ ,ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΑ ,ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΑ.....

NOVITO είπε...

ΤΑ ΤΕΣΣΕΡΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΟΥ..
ΜΟΥ ΣΤΟΙΧΕΙΩΣΑΝ ΤΟ ΜΥΑΛΟ..
ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΧΑΡΑΓΜΕΝΟ..
ΕΧΩ ΤΟ ΔΙΚΕΦΑΛΟ..
OO OOO OO..
OO OOO OO..
ΚΙ ΟΤΑΝ ΡΕ ΠΑΟΚ ΘΑ ΠΕΘΑΝΩ..
ΚΙ ΑΝΕΒΩ ΣΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ..
ΑΜΠΑΛΕΑ ΘΑ ΚΑΝΩ..
ΠΑΡΕΑ ΜΕ ΤΟ ΘΕΟ..
OO OOO OO..
OO OOO OO..

(Ρυθμός:
http://www.youtube.com/watch?v=fvr0dWWzMro&feature=related )

NOVITO είπε...

Δικεφαλε αρρωστησα 8ελω γιατρο
δκεφαλε για παρτη σου 8α τρελα8ω
για σενα εχω βγαλει κρατητηριο
και σκοτωσα για ενα εισητηριο
ποτε σου δεν 8α παιζεις μονος να το ξες
στα αρχιδια μου οι μπατσοι και οι καμερες
8α αφησω τη ζωη μου σε ενα πεταλο
που 8α φωναζει παοκαρα σαγαπω

NOVITO είπε...

ΕΙΣΑΙ ΘΡΗΣΚΕΙΑ, ΕΙΣΑΙ ΜΑΓΕΙΑ
ΜΕΣ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΟΥ ΕΙΣΑΙ ΟΥΣΙΑ
ΟΠΟΥ ΚΙ ΑΝ ΠΑΙΖΕΙΣ Σ ΑΚΟΛΟΥΘΑΩ
ΚΑΙ ΤΡΑΓΟΥΔΑΩ ΚΑΙ ΤΡΑΓΟΥΔΑΩ
ΠΡΟΣΚΥΝΩ ΠΡΟΣΚΥΝΩ
ΠΡΟΣΚΥΝΩ ΤΟ ΘΕΟ
ΠΡΟΣΚΥΝΩ ΠΡΟΣΚΥΝΩ
ΤΟ ΔΙΚΕΦΑΛΟ ΑΕΤΟΟΟΟ

NOVITO είπε...

Κωστάκη και Γιωργάκη - ΠΑΟΚ ΟΛΕ ΟΛΕΟ
Στις εκλογές μην έρθετε - αλήθεια σας το λέω

πασοκ και νεα - ΠΑΟΚ ΑΜΠΑΛΕΑ
η ψήφος έχει δύναμη και - Ο ΠΑΟΚ ΕΙΝΑΙ ΙΔΕΑ

NOVITO είπε...

Μουσλιμοβιτς μουσλιμοβιτς ποτε θα τους γαμησεις
ποτε θα τους τον χωσεις ρε μουσλιμοβιτς στα ματια να τους χυσεις

NOVITO είπε...

ΠΑΟΚ, ΠΑΟΚ σε λεω
ΠΑΟΚ για σενα μονο ζω και αναπνεωωω
εισαι αρρωστιαααα, μες στο μυαλοοοο
εισαι μαστουρα, εισαι σκληρο ναρκωτικοοοο

τι κι αν μ' εκλεισες το σπιτιιιιιι

τι κι αν η γκομενα ειπε γειααα

τι κι αν μ' εκανες αλητηηηη
τι κι αν δεν εχω και δουλειαααα

ΠΑΟΚ, ΠΑΟΚ σε λεω......

(ρυθμός: http://www.youtube.com/watch?v=lqYvErJyz_s )

NOVITO είπε...

Εεεεε, ΠΑΟΚ δικεφαλε αετεεεεε
δεν ξενερωνω ποτεεε
σε λεεεεωωω

Αααα, ασπρομαυρη ειν' ολη η γη
τι να μας πουνε και ποιοιιιιι
σε λεεεωωω.....

NOVITO είπε...

Ω ΠΑΟΚΑΡΑ,ΕΧΩ ΔΕΝΤΡΑ Κ ΣΤΟ ΝΗΣΙ

ΗΡΘΑΜΕ ΓΙΑ ΠΟΤΙΣΜΑ Κ ΓΙΑ ΣΥΓΚΟΜΙΔΗ

Κ ΤΡΕΛΑ ΝΑ ΠΟΥΛΗΣΟΥΜΕ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΓΑΣΙΠΙ...

NOVITO είπε...

ΠΑΟΚ ΟΛΕ ΠΑΟΚ ΟΛΕ ΟΛΕΕΕΕΕ
ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΠΑΟΚ ΖΩ
ΠΑΝΤΟΥ Σ'ΑΚΟΛΟΥΘΩ
ΕΙΣΑΙ ΝΑΡΚΩΤΙΚΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ

ΛΑΛΑΛΑΛΑ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΛΑΑΑΑΑΑ
ΔΕΝ ΒΑΖΩ ΕΓΩ ΜΥΑΛΟ
ΤΟΝ ΠΑΟΚ ΑΝ ΔΕΝ ΔΩ
ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗ ΞΑΝΑΑΑΑΑΑΑΑ

ΠΑΟΚ ΟΛΕ ΣΕ ΔΥΣΚΟΛΕΣ ΣΤΙΓΜΕΕΕΕΣ
ΣΕ ΛΥΠΕΣ ΚΑΙ ΧΑΡΕΣ
ΜΕ ΧΙΟΝΙΑ ΚΑΙ ΒΡΟΧΕΣ
ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΚΡΟΜΕΕΕΕΕΕΣ

ΛΑΛΑΛΑΛΑ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΛΑΑΑΑΑ
ΔΕΝ ΒΑΖΩ ΕΓΩ ΜΥΑΛΟ
ΤΟΝ ΠΑΟΚ ΑΝ ΔΕΝ ΔΩ
ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗ ΞΑΝΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

(ρυθμός: http://www.youtube.com/watch?v=z70DurbU70E&feature=related )

NOVITO είπε...

ΟΟΟΟΟΟΟΟΟ..
ΚΙΤΡΙΝΟΣ ΛΑΓΟΣ
ΒΡΟΜΕΡΟ ΣΚΟΥΛΙΚΙ
ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΠΝΟΣ...
ΟΟΟΟΟΟΟΟΟ..
ΣΤΗ ΒΗΤΑ ΘΑ ΣΕ ΔΩ
ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ
ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΧΩΡΙΑ

NOVITO είπε...

ΜΕ ΜΙΑ ΡΕΤΣΙΝΑ
ΠΑΝΤΟΥ Σ'ΑΚΟΛΟΥΘΑΩ
ΦΟΥΜΑΡΩ ΤΗ ΜΑΡΙΧΟΥΑΝΑ
ΡΟΥΦΑΩ ΚΑΙ ΚΟΚΑΙΝΑ

ΕΙΣΑΙ ΜΑΓΙΑ
ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΜΟΥ ΜΙΑ ΛΑΤΡΕΙΑ
ΑΓΙΑΤΡΕΥΤΗ ΜΟΥ ΑΡΡΩΣΤΙΑ
ΔΙΚΕΦΑΛΕ ΕΙΜΑΙ ΣΕ ΚΩΜΑ

ΠΑΟΚ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΕΓΩ ΥΠΑΡΧΩ
ΠΑΟΚ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΑΩ
ΠΑΟΚ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΘΑ ΠΕΘΑΝΩ
ΠΑΟΚ ΕΣΕΝΑ ΑΓΑΠΑΩ

ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΟΥ ΤΟ 'ΧΕΙΣ ΠΑΡΕΙ
ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ ΔΕΝ ΜΕ ΝΟΙΖΕΙ
Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΑΣ ΜΕ ΚΥΝΗΓΑΕΙ
ΣΟΥ ΤΡΑΓΟΥΔΑΩ ΕΓΩ ΚΑΙ ΠΑΛΙ

(ρυθμός: http://www.youtube.com/watch?v=yKsUxgf2oa4 )

NOVITO είπε...

ΔΕΝ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ ΣΕ ΠΟΙΟ ΑΘΛΗΜΑ ΣΕ ΒΛΕΠΩ
ΘΕΛΩ ΝΑ ΒΛΕΠΩ ΜΟΝΟ ΤΟ ΔΙΚΕΦΑΛΟ ΑΕΤΟ
ΜΕ ΕΧΕΙΣ ΤΡΕΛΑΝΕΙ ΜΟΥ 'ΧΕΙΣ ΠΑΡΕΙ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΟΥ
ΕΙΜΑΙ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΤΡΑΓΟΥΔΩ

ΠΑΟΚ ΠΑΟΚ ΠΑΟΚ ΠΑΟΚ ΣΑΓΑΠΑΩ
ΠΑΟΚ ΠΑΟΚ ΠΑΟΚ ΠΑΟΚ ΣΑΓΑΠΩ
ΠΑΟΚ ΠΑΟΚ ΠΑΟΚ ΠΑΟΚ ΣΑΓΑΠΑΩ
ΠΑΟΚ ΠΑΟΚ ΠΑΟΚ ΠΑΟΚ ΣΑΓΑΠΩ

ΠΑΟΚ ΠΑΟΚ ΠΑΟΚ ΠΑΟΚ ΣΑΓΑΠΑΩ
ΠΑΟΚ ΠΑΟΚ ΠΑΟΚ ΠΑΟΚ ΣΑΓΑΠΩ
ΠΑΟΚ ΠΑΟΚ ΠΑΟΚ ΠΑΟΚ ΣΑΓΑΠΑΩ
ΠΑΟΚ ΠΑΟΚ ΠΑΟΚ ΠΑΟΚ ΣΑΓΑΠΩ

ΔΕΝ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ
ΕΧΩ ΕΣΕΝΑ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΝΑΡΚΩΤΙΚΟ
ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΜΟΥ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ ΜΟΝΟ ΛΑΤΡΕΙΑ
ΠΑΟΚΑΡΑ ΕΓΩ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΜΟΝΟ ΖΩ

ΠΑΟΚ ΠΑΟΚ ΠΑΟΚ ΠΑΟΚ ΣΑΓΑΠΑΩ
ΠΑΟΚ ΠΑΟΚ ΠΑΟΚ ΠΑΟΚ ΣΑΓΑΠΩ
ΠΑΟΚ ΠΑΟΚ ΠΑΟΚ ΠΑΟΚ ΣΑΓΑΠΑΩ
ΠΑΟΚ ΠΑΟΚ ΠΑΟΚ ΠΑΟΚ ΣΑΓΑΠΩ

ΠΑΟΚ ΠΑΟΚ ΠΑΟΚ ΠΑΟΚ ΣΑΓΑΠΑΩ
ΠΑΟΚ ΠΑΟΚ ΠΑΟΚ ΠΑΟΚ ΣΑΓΑΠΩ
ΠΑΟΚ ΠΑΟΚ ΠΑΟΚ ΠΑΟΚ ΣΑΓΑΠΑΩ
ΠΑΟΚ ΠΑΟΚ ΠΑΟΚ ΠΑΟΚ ΣΑΓΑΠΩ

ΜΕ ΕΧΕΙΣ ΤΡΕΛΛΑΝΕΙ ΜΕ ΕΧΕΙΣ ΠΑΡΕΙ ΤΟ ΜΥΑΛΛΟ ΜΟΥ
ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΑΝ ΠΑΙΖΕΙΣ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΜΑΖΙ
ΔΕΝ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ ΣΕ ΠΟΙΟ ΑΘΛΗΜΑ ΣΕ ΒΛΕΠΩ
ΘΕΛΩ ΝΑ ΒΛΕΠΩ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΣΤΟΛΗ

NOVITO είπε...

ΜΟΥ 'ΧΕΙΣ ΔΩΣΕΙ ΝΟΗΜΑ ΣΤΗΝ ΖΩΗ
ΕΙΣΑΙ ΜΙΑ ΟΥΣΙΑ ΣΠΑΝΙΑ
ΕΙΣΑΙ ΕΝΑ ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΟ ΝΑΡΚΩΤΙΚΟ
ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΕΓΩ ΘΑ ΤΡΕΛΑΘΩ
ΓΙΑΤΙ.ΓΙΑΤΙ Σ'ΑΓΑΠΩ.ΓΙΑΤΙ Σ'ΑΓΑΠΩ.ΓΙΑΤΙ Σ'ΑΓΑΠΩ.
ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΑΝ ΠΑΣ
ΣΤΑ ΠΕΡΑΤΑ ΤΗΣ ΓΗΣ
ΠΑΝΤΑ ΣΕ ΑΚΟΛΟΥΘΩ
ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΜΟΝΟ ΖΩ
ΑΥΤΗ Η ΑΓΑΠΗ
ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΜΕ 'ΧΕΙ ΤΡΕΛΑΝΕΙ
ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΘΑ ΠΕΘΑΝΩ
ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΑΩ
ΠΑΟΚ ΟΛΕ ΟΛΕ ΟΛΕ ΟΛΕ
ΠΑΟΚ ΟΛΕ ΟΛΕ
ΠΑΟΚ ΟΛΕ ΟΛΕ

NOVITO είπε...

ΠΑΜΠΛΙΤΟ ΠΑΜΠΛΙΤΟ ΠΑΜΠΛΙΤΟ
ΚΑΝΕ ΕΝΑ ΤΑΚΛΙΝ ΣΤΟ ΛΑΡΥΓΓΙ ΤΟΥ ΧΑΒΙΤΟ
ΣΠΑΣΕ ΤΑ ΔΟΝΤΙΑ ΤΟΥ ΠΟΥΣΤΗ ΣΑΛΠΙΓΓΙΔΗ
ΓΙΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΗΝ ΕΚΑΝΕ Τ ΑΡΧΙΔΙ
ΚΙ ΑΜ ΠΟΥΛΗΣΟΥΝ ΤΡΕΛΑ ΤΑ ΜΟΥΝΑΚΙΑ
ΚΑΝΕ ΕΝΑ ΝΤΟΥ ΣΤΟΥ ΓΑΥΡΟΥ ΤΑ ΠΟΥΣΤΡΑΚΙΑ

ΚΟΝΤΡΕΡΑΣ ΚΟΝΤΡΕΡΑΣ ΚΟΝΤΡΕΡΑΣ
ΜΕ ΤΟ ΠΟΥ ΕΦΤΑΣΕΣ ΣΗΚΩΘΗΚΕ ΑΕΡΑΣ
ΣΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΑ ΣΑ ΘΥΕΛΛΑ ΘΑ ΦΤΑΣΕΙ
ΠΟΥΤΑΝΑ ΘΑ ΤΑ ΚΑΝΕΙ ΡΕ ΚΑΡΝΤΑΣΙ
ΤΣΟΥΝΑΜΙ ΘΑ ΣΗΚΩΣΕΙ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ
ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟΝ ΒΟΤΑΝΙΚΟ ΠΙΣΙΝΑ

NOVITO είπε...

όσο δε με πληρώνεις
τόσο με πωρώνεις...

εχασα το μαγαζι εχασα και το σπιτι
δικεφαλε τρελενοντε απο ξανθη μεχρι κρητη

NOVITO είπε...

Το σπίτι μου παράτησα,
τη γκόμενα δεν γάμησα,
τη μαλακία προτιμώ,
από τον ΠΑΟΚ να μην δω

NOVITO είπε...

Μπαμπαγκίνταααααα
Πόσο κάνει πόσο κάνει
το CD του Χατζηγιάννη

NOVITO είπε...

η μανα σου γαμιεται
για μια πιτσα
τεροβιτσα τεροβιτσα

NOVITO είπε...

Φοιρε, μαλακα
ψαξε στη ντουλαπα

Ρε Φοιρε, ρε Φοιρε
ανοιξε της καμπαρε

NOVITO είπε...

οε, οε, οε σας γαμησαμε μες στο παλε, βαλτε τωρα και στον Ξανθο, φουστανακι κοντο, για να πεσει γαμησι τρελο

NOVITO είπε...

παλιοπουστη εβραιε ολεο ολε
δεν θα ξεμιτισεις ποτεεεεεεεε
παλιοπουστη εβραιε ολοεο ολε
δεν θα ξεμιτισεις ποτεεεεεεεεε

ειστε ολοι μαζεμενοι σε μια γειτονια
με λαγουμια και μπατσικααααααα
παλιοπουστη εβραιε οπου και αν σε βρω
μια ζωη θα σε κυνηγωωωωωωωωωω

ειστε ρουφιανοι ειστε και λαγοι
και αυτο το ξερουμε καλα
εισαστε η ντροπη των οπαδων
γι'αυτο σας εχουμε και στην καρπαζια

Falegk είπε...

Δικεφαλε αρρωστησα 8ελω γιατρο
δκεφαλε για παρτη σου 8α τρελα8ω
για σενα εχω κανει κρατητιριο
και σκοτωσα για ενα εισητηριο
ποτε σου δεν 8α παιζεις μονος να το ξες
στα αρχιδια μου οι μπατσοι και οι καμερες
8α αφησω τη ζωη μου σε ενα πεταλο
που 8α φωναζει παοκαρα σαγαπω

Ανώνυμος είπε...

ΟΟΟΟΟΟΟΟ ΠΑΟΚ ΣΑΓΑΠΩ
ΟΠΟΥ Κ ΝΑ ΠΑΙΖΕΙΣ ΘΑ ΣΑΚΟΛΟΥΘΩ
ΟΟΟΟΟΟΟΟ ΦΕΡΤΕ ΤΟ ΓΙΑΤΡΟ
ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΠΟΥ ΕΙΧΑΜΕ ΤΟ ΧΑΣΑΜΕ ΚΙΑΥΤΟ

Ανώνυμος είπε...

ΠΑΟΚ ΓΕΝΝΑΙΟΙ ΤΟΥ ΒΟΡΡΑ ΟΡΜΗΣΤΕ ΣΑΝ ΛΙΟΝΤΑΡΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ, ΚΡΕΜΗΣΤΕ ΚΑΘΕ ΑΝΤΙΠΑΛΟ ΚΑΙ ΠΑΡΤΕ ΤΟΥ ΤΗΝ ΝΙΚΗ ΚΑΙ ΦΕΡΤΕ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΜΕΣ ΤΗΝ ΘΕΣΑΛΛΟΝΙΚΗ.
ΣΤΟΛΙΣΤΕ ΤΟΝ ΠΥΡΓΟ ΤΟΝ ΛΕΥΚΟ ΤΗΣ ΣΑΛΛΟΝΙΚΗΣ ΤΟ ΚΑΜΑΡΙ, ΚΑΙ ΣΕΙΣ ΛΕΒΕΝΤΕΣ ΤΟΥ ΒΟΡΡΑ ΕΜΠΡΟΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΝΕΑ ΝΙΚΗ ΠΑΛΙ.

NOVITO είπε...

Της ψωλής μου το κεφάλι
το πιάσανε πονοκεφάλοι
Το καλύτερο depon
Το στόμα ερπετών.

NOVITO είπε...

Πάμπλο Γκαρσία έρχεται
και η ψωλή του κρέμεται
αααπό, από τη τιμωρία
την ασπρό, την ασπρόμαυρη μαφία

Βαστά καπότες και ψωλή
για του Βιτόλο το κωλί
ααασπρό, ασπρόμαυρο παπάρι
για τον που, για τον πουσταρα τον αρη.

Ανώνυμος είπε...

ΤΡΙΓΩΝΑ, ΚΑΛΑΝΤΑ, ΜΕΣ'ΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΑ
ΓΑΜΙΕΤΑΙ ΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΚΑΙ Η ΘΥΡΑ Η 7
ΤΡΙΓΩΝΑ, ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ
ΘΑ ΓΛΕΙΦΕΤ'ΟΛΟΙ'ΓΑΥΡΟΙ ΤΟΥ ΠΑΟΚ ΤΟ ΚΑΥΛΙ

NOVITO είπε...

ΟΟΟΟΟΟΟ ΠΑΟΚΑΡΑΑΑΑ
ΕΧΩ ΠΕΤΡΑ ΜΕΣ ΤΟ ΝΕΦΡΟ
ΡΕΤΣΙΝΑ ΚΟΚΑ ΚΟΛΑ Μ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΑΛΚΟΟΛΙΚΟΟΟΟΟΟΟ
ΣΥΚΩΤΙ ΔΕ ΘΑ ΜΕΙΝΕΙ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΠΑΩ ΤΕΛΙΚΟΟΟΟΟ

NOVITO είπε...

ΡΟΥΦΙΑΝΕ ΜΟΥ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΤΟΝ ΤΡΕΛΟΓΙΑΤΡΟ ΤΟΝ ΕΠΙΣΚΕΠΤΟΜΑΙ ΣΥΧΝΑ

ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΜΑΔΑ ΕΧΩ ΕΓΩ ΣΚΑΤΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ ΤΟΝ ΣΠΑΣΑΝΕ ΠΙΑ

ΠΑΠΑΡΗ ΛΕ ΟΛΕ ΟΛΕ ΟΛΕ ΠΑΠΑΡΗΣ ΚΑΙ ΣΤΗ Β ΞΑΝΑ
ΠΑΠΑΡΗ ΛΕ ΟΛΕ ΟΛΕ ΟΛΕ ΠΑΠΑΡΗΣ ΤΡΩΩ ΞΥΛΟ ΞΑΝΑ

ΤΡΕΧΩ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗ ΓΗ
ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΠΑΟΚΙΑ ΘΑ ΜΕ ΚΑΝΟΥΝ ΜΟΥΝΙ

ΠΑΠΑΡΗ OΛΕ ΟΛΕ ΟΛΕ ΟΛΕ ΠΑΠΑΡΗΣ ΚΑΙ ΣΤΗ Β ΞΑΝΑ
ΠΑΠΑΡΗ OΛΕ ΟΛΕ ΟΛΕ ΟΛΕ ΠΑΠΑΡΗΣ ΤΡΩΩ ΞΥΛΟ ΞΑΝΑ

NOVITO είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
NOVITO είπε...

ΟΕΟ ΟΕΟ ΟΕΟ
ΠΑΟΚ για σένα μόνο ζω και αναπνέω
ΟΕΟ ΟΕΟ ΟΕΟ
ΠΑΟΚ για σένα μονο ζω και αναπνέω
στις 10 Μάη το βάζελο γαμάμε
στο Τσάμπιονς Λιγκ πετώντας εμείς πάμε
όσο για σένα παλιοχανουμάκι
άντε γαμήσου με το αλογάκι..

Ανώνυμος είπε...

ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΛΑΝΙΑ,ΚΑΙ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟΝ PABLO TON GARCIA,ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΤΡΩΜΑΖΕΙ,Η ΠΟΥΤΑΝΑ Η ΔΙΑΙΤΗΣΙΑ,ΤΙ ΤΑ ΘΕΣ,ΤΙ ΤΑ ΘΕΣ ΟΛΟΙ ΟΙ ΓΑΥΡΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΔΕΡΦΕΣ,ΤΙ ΤΑ ΘΕΣ,ΤΙ ΤΑ ΘΕΣ ΓΑΥΡΟΙ ΑΔΕΡΦΕΣ

NOVITO είπε...

ΤΙ ΤΟΥΣ ΘΕΛΑΝΕ ΤΟΥΣ ΦΟΥΡΝΟΥΣ ΟΙ ΝΑΖΙ
ΤΙ ΤΟΥΣ ΘΕΛΑΝΕ ΤΟΥΣ ΦΟΥΡΝΟΥΣ ΟΙ ΝΑΖΙ
ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΙΝΕ ΤΑ ΣΚΟΥΛΙΚΙΑ ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΟΥΝΕ ΣΑΠΟΥΝΙΑ
ΚΑΙ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΘΑΡΗ...

NOVITO είπε...

ΜΕ ΕΝΑ ΟΝΕΙΡΟ ΘΑ ΖΩ
ΚΑΙ ΟΣΟ ΖΩ ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΩ
ΤΟ ΧΑΡΙΛΑΟΥ ΝΑ ΤΟ ΔΩ
ΣΕ ΠΛΗΣΤΕΙΡΙΑΣΜΟ..
ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΘΑ ΤΟ ΠΑΡΟΥΜΕ
ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ
ΤΙΣ ΜΑΝΕΣ ΣΑΣ ΘΑ ΠΑΡΟΥΜΕ
ΓΙΑ ΝΑ ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΜΕ...

NOVITO είπε...

Κάθε εβραιος αριανός είναι και πουτάνας γιος..
Γεννήθηκε ένα πρωί μες τη συναγωγή..
Στη φάπα ήταν από μικρός γι'αυτό και έγινε λαγός..
Στα ψέμματα και στην πουστιά ειστέ τ'ΑΦΕΝΤΙΚΑ..

Ανώνυμος είπε...

o 8eos mas edwse mualo o paok mas t pireeeeeeeeeeee.......

Ανώνυμος είπε...

Εμπρος Αιτε και μια ζωη μαζι σου εμεις οι αρρωστοι οι οπαδοι σου Δικεφαλε για'σενα μονο ζουμε και οπου παιζεις θα σ'ακολουθουμε ΠΑΟΚ ολε ολε ολε ολεο ΠΑΟΚ ολε ολε ολε ολεο κι οταν στον ταφο ΠΑΟΚ θα με πανε ολοι απο πανω να με τραγουδανε ΠΑΟΚ ΟΛΕ ΟΛΕ ΟΛΕ ΟΛΕΟ ΠΑΟΚ ΟΛΕ ΟΛΕ ΟΛΕ ΟΛΕΟ

Ανώνυμος είπε...

Εμπρος Αιτε και μια ζωη μαζι σου εμεις οι αρρωστοι οι οπαδοι σου Δικεφαλε για'σενα μονο ζουμε και οπου παιζεις θα σ'ακολουθουμε ΠΑΟΚ ολε ολε ολε ολεο ΠΑΟΚ ολε ολε ολε ολεο κι οταν στον ταφο ΠΑΟΚ θα με πανε ολοι απο πανω να με τραγουδανε ΠΑΟΚ ΟΛΕ ΟΛΕ ΟΛΕ ΟΛΕΟ ΠΑΟΚ ΟΛΕ ΟΛΕ ΟΛΕ ΟΛΕΟ

Ανώνυμος είπε...

pousti gamioli malaka piraioth
3ilo 3ilo sto poustara to 8rilo
ari gamisou esy kai to mouni sou
ari papari ski4e na thn pareis
paok megale esy na 8a to pareris
to kipe to kipe to kipelo t'oraio

trelopaoktis είπε...

gamiste ton ari re
to pousth
pousth ariane an se petixo 3exna th zoi sou o paok zei mesa sth kardia mas



paok 8riskia gamo th super 3
paok 8riskia tromokratis timi kai do3a ston pablo to garcia

paokaraaaa είπε...

-ΣΕ ΡΥΘΜΟ "ΗΤΑΝ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΚΑΡΑΒΙ"

ΠΑΟΚ ΑΡΡΩΣΤΗΣΑ ΕΙΜΑΙ ΧΑΛΙΑ ΚΑΙ ΒΛΕΠΩ ΠΑΛΙ 8 ΚΕΦΑΛΙΑ...
ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΣΕΝΑΝΕ ΔΙΚΕΦΑΛΕ ΠΑΘΙΑΖΟΜΑΙ ΜΑ ΚΑΙ ΤΡΕΛΕΝΟΜΑΙ ΟΕ ΟΕΕΕ ΟΕ ΟΕΕΕΕΕ

ΚΑΙ ΣΑΝ ΘΑ ΑΦΗΣΕΙ ΙΣΤΟΡΙΑ ΠΑΛΙ ΤΟΥ ΠΑΟΚ Η ΜΑΓΕΙΑ... ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΤΡΑΓΟΥΔΑΜΕ ΩΣ ΤΟ ΠΡΩΙ ΜΕΣΑ ΣΑΥΤΗ ΤΗΝ ΤΟΥΜΠΑ ΤΗΝ ΚΑΥΤΗ ΟΕ ΟΕΕΕΕ ΟΕ ΟΕΕΕΕ

Ανώνυμος είπε...

Σβήστε τα φώτα ανάψτε τους Φακούς τώρα θα γαμίσουμε τους Ολυμπιακούς

Ανώνυμος είπε...

pablo garcia erxete k i psoli t kremete aaaspro aspromavro papari gia tn pou gia tn pousti tn aari

Ανώνυμος είπε...

Βάλτε φωτιά, κάψτε καλά, Καστρί Εξάρχεια Πειραιά, το Σύνταγμα, και τη Βουλή, τη μπασταρδούπολη αυτή, και της μαμάς τους το μουνί!

Ανώνυμος είπε...

hr8ame skastoi kai ekei sthn sourwth kai o kitrinos lagos etrexai polu den htane gunaikes oute kai paidia htane tou super3 ta mounia giauto mounopana min lete psemata giati 8a r8oume na sas sfa3oume 3ana

kotsos paoki είπε...

ir8ame pali gia na proskinisoume to megalio s dikefale poulatous trela gia na tous gamisoume na min sikosoun kefali pote k otan ta poulman 3ana 8a gemisoune k 8a fonazoume paok ole........

Ανώνυμος είπε...

ΠΑΟΚ ΟΛΕ ΟΛΕ
ΠΑΟΚ ΜΑΣΤΟΥΡΑ ΜΟΥ ΓΛΥΚΙΑ
ΠΑΟΚ ΟΛΕ ΟΛΕ
ΚΑΙ ΜΟΥ ΧΕΙΣ ΠΑΡΕΙ ΤΑ ΜΑΥΛΑ
ΠΑΟΚ ΟΛΕ ΟΛΕ
ΓΑΜΙΟΥΝΤΑΙ ΟΛΑ Τ ΑΡΙΑΝΑ
ΠΑΟΚ ΟΛΕ ΟΛΕ
ΚΑΙ ΤΑ ΒΑΖΕΛΙΑ ΤΑ ΜΟΥΝΙΑ
ΠΑΟΚ ΟΛΕ ΟΛΕ
ΧΑΣΙΣΙ ΠΙΝΟΥΜΕ ΠΟΛΥ
ΠΑΟΚ ΟΛΕ ΟΛΕ
ΓΑΜΙΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ
ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΘΑ ΡΘΟΥΜΕ ΠΕΙΡΑΙΑ
ΘΑ ΣΑΣ ΓΑΜΗΣΟΥΜΕ ΞΑΝΑ
ΠΑΟΚ ΟΛΕ ΟΛΕ
ΠΑΟΚ ΟΛΕ ΟΛΕ ΟΛΕ

Ανώνυμος είπε...

ΟΕΟ ΟΕΟ ΟΕΟ ΓΑΜΩ ΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΑ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΑΘΗΝΑΙΟ ΟΕΟ ΟΕΟ ΟΕΟ ΕΙΣΤΕ ΟΛΕΣ ΑΔΕΡΦΕΣ ΚΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΜΟΙΡΑΙΟ ΣΑΣ ΠΟΥΛΗΣΑΝ ΤΗΝ ΕΠΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΛΙΓΚΑ ΜΗΝ ΦΟΒΑΣΤΕ ΘΑ ΠΑΝΕ ΟΛΑ ΦΙΝΑ ΚΑΙ ΚΑΨΤΕΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΤΕΜΠΗ ΚΑΙ ΠΙΟ ΚΑΤΩ ΤΟΥΣ ΛΑΡΥΓΓΕΣ ΣΑΣ ΚΟΒΟΥΜΕ ΕΔΩ ΠΑΝΩ

Ανώνυμος είπε...

εθνικος υμνος

σε αγαπω απο τον κουδα τερζανιδη μια ζωη σε αγαπω απο την τουμπα κι φωνη μου αντιχει εχω συμβολο ελληνων ορθοδοξων χριστιανων εχω συμβολο προσφυγων μακεδωνων μαχητων εχω συμβολο προσφυγων μακεδωνων μαχητων εχω συμβολο ελληνων ορθωδοξων χριστιανων !!!!!!!!!!!!!!

θτρα 4 ενα μηνυμα απο εναν μακεδωνα που ζει στην ακατανομαστη πολη καντετα πουτανα oλα και να πεθανω την ιδια μερα !!!!!!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

XILIOMETRA KANAME PALI
GIA THN MASTOURA MAS THN PIO MEGALH
PAOK EKDROMES NARKWTIKA
ETSI MA8AME APO PAIDIA
DIKEFALE MONO GIA SENA
NIW8W THN ZOH MOU STA XAMENA PAOKOLEOLEOLEOLEO
OPOU KAI NA PAIZEIS 8A STO LEO
PAOKOLEOLEOLEO
GIA SENA 8A TA SPAW KAI 8A KLAIW

Ανώνυμος είπε...

ΧΙΟΛΙΟΜΕΤΡΑ ΚΑΝΑΜΕ ΠΑΛΙ
ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΑΣΤΟΥΡΑ ΜΑΣ ΤΗΝ ΠΙΟ ΜΕΓΑΛΗ
ΠΑΟΚ ΕΚΔΡΟΜΕΣ ΝΑΡΚΩΤΙΚΑ
ΕΤΣΙ ΜΑΘΑΜΕ ΑΠΟ ΠΑΙΔΙΑ
ΔΙΚΕΦΑΛΕ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΣΕΝΑ
ΝΙΩΘΩ ΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ ΣΤΑ ΧΑΜΕΝΑ
ΠΑΟΚΟΛΕΟΛΕΟΛΕΟΛΕΟ
ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΙΖΕΙΣ ΘΑ ΣΤΟ ΛΕΩ
ΠΑΟΚΟΛΕΟΛΕΟΛΕΟΛΕΟ
ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΘΑ ΤΑ ΣΠΑΩ ΚΑΙ ΘΑ ΚΛΑΙΩ

Ανώνυμος είπε...

ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΚΑΝΑΜΕ ΠΑΛΙ
ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΑΣΤΟΥΡΑ ΜΑΣ ΤΗΝ ΠΙΟ ΜΕΓΑΛΗ
ΠΑΟΚ ΕΚΔΡΟΜΕΣ ΝΑΡΚΩΤΙΚΑ
ΕΤΣΙ ΜΑΘΑΜΕ ΑΠΟ ΠΑΙΔΙΑ
ΔΙΚΕΦΑΛΕ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΣΕΝΑ
ΝΙΩΘΩ ΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ ΣΤΑ ΧΑΜΕΝΑ
ΠΑΟΚΟΛΕΟΛΕΟΛΕΟΛΕΟ
ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΙΖΕΙΣ ΘΑ ΣΤΟ ΛΕΩ
ΠΑΟΚΟΛΕΟΛΕΟΛΕΟΛΕΟ
ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΘΑ ΤΑ ΣΠΑΩ ΚΑΙ ΘΑ ΚΛΑΙΩ

Ανώνυμος είπε...

ΠΑΟΚάρα, ΠΑΟΚάρα σ'αγαπώ..
ΠΑΟΚάρα, ΠΑΟΚάρα σ'αγαπώ..
Γιατί είσαι στην Ευρώπη το καλύτερο σιρόπι ΠΑΟΚάρα, ΠΑΟΚάρα σ'αγαπώ

Ανώνυμος είπε...

pos pernan oi paoktsides tsimiski..
pos pernan oi paoktsides tsimiski..
perpatane laou laou gia ena dou sto xarilaou
pos pernan oi paoktsides tsimiski..

Ανώνυμος είπε...

Παοκαρα είμαι χάλια
Βλέπω έναν αετο μ´οχτώ κεφαλιά
Που τα βλέπω τα αλλά έξι;;;
Παοκαρα είμαι χάλια τα ´χω παίξει...

Ανώνυμος είπε...

Ooo παοκαρα μπηκαν μπατσι μες το κλιστο μου τα πηραν ολα και δεν εχω τι να ποιω

Ανώνυμος είπε...

Αγιος βασιλης ερχεται μ' ασπρο μ'ασπρομαυρο παπαρι για τον που για τον πουσταρα τον αρη

Ανώνυμος είπε...

ΠΑΟΚ θεε γαμα καθε μπηνε

Ανώνυμος είπε...

Οσο νυχτονει η πουτσα μας καυλονει

Ανώνυμος είπε...

Γαυροι μουνια γαυροι μουνια γαμω των κολοπειραια και την 7και την 8 γαμω τον ολυμπιακο

Ανώνυμος είπε...

Γαυροι μουνια γαυροι μουνια γαμω τη θυρα την 7 και την 8 και την 9 γαμω τον κολοπειραια

Ανώνυμος είπε...

Μια ζωη θα εισαι σκουλικη θα κυλιεσαι στο χαλικη και οπου σαι δω θα σε πατω θα σε γαμω θα σε γαμω και θα γουσταρεις γιατι εισαι ξεκολειαρεις ποιο δυνατα ποιο δυνατα ποιο δυνατα

Ανώνυμος είπε...

Αρη για σενα η Β εθνικη ρωταει και ανησειχει η δοξα δραμας υποδεκτικη τετοιο πελατει που θα ξαναβρει εοεοεο σκουλικη αριανο εισαι η ντροπη του βορα εοεοεο σκουλικια αρειανα εισται η ντροπη του βορα σε φωναζουν σκουλικη σε λενε ερπετο και ολο σε εχουν στο κυνιγιτο ολο κι ολο στον βολο κι αυτο ηταν μπαραζ μονο με τον κολο γαμας

Ανώνυμος είπε...

Ρε σκουλικια εισαστε ανηπαρκτει και δεν ειστε πουθενα ξυλο στην αθηνα ξυλο στον βορα θα σας γαμαμε μια ζωη ρε μουνια αρη πουστη μαλακα και πουτανασγιε αντε και γαμησου αριανε μια ζωη θα εισαι σκουλικη ελαιηνο και θα σε εχω στο κυνηγιτο

Ανώνυμος είπε...

Αρη εβραιε τον κολο σου γουσταρο να τον γαμαω και να μη σταματαω

Ανώνυμος είπε...

Οοεε ρουφιανος αριανος δεν γινεται αλλιως για μια ζωη τον μπατσο κολιτος

Ανώνυμος είπε...

Σε συνοικίες και σε δρόμους γεννήθηκε ένας λαός όσα χρόνια κιαν περάσουν θα σε ακολουθεί πιστός ΠΑΟΚ ολέ γάμα τους δικέφαλε όλους τρέλα σας πουλάμε και θα σας γαμησουμε
Με βία και τρομοκρατία με ντου σε ολα τα γήπεδα μουνόπανα την ιστορία την γράφουμε από παλιά ΠΑΟΚ ολέ γάμα τους δικέφαλε όλους τρέλα σας πουλάμε και θα σας γαμησουμε

eXTReMe Tracker